Pages

ALLAH SLAVE

Nisa' Pemburu Syahid

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Saturday, 18 September 2010

Rindu Gila!!!!

]

Bismillahirrahmanirahim.....
Segala Puji bg Allah...


hehe..arini tulis smpai dua entri...x ngantuk lg n x tau nk buat apa so rs seronok plk nk tulis ni...
sebenarnya entri ni x da apa2 sgt..cuma nk tulis yg hati ni rindu sgt kat kwn2 ana yg dah lama x jumpa....tmbh2 bila dgr crita kwn ana yg jauh dgn ana ada masalah...tpi ana x da kuasa nk tolong dia....mmmuuuuaaahh sedihnya....rs mcm nk lari pergi peluk diaorg skrg juga....tpi x bleh.... Baru tgk gmbr diaorg (gmbr reunion kami cuti yg lalu ..) sedih nk nangis..... ana nk crita ckit psl kwn2 ana...ana ada 8 org kwn baik,best friend,kwn karib n mcm2 lg nama la...mesti org akn fikir awat la ramai sgt best friend ana ni...Alhamdulillah rezeki dri Allah... 8 org kwn tpi 8000 kerenah..mcm2 kalau nk crita pnjg sgt....tpi ana crita ckit je la.... kami brkwn sjk f1, tpi bkn rapat trus dri f1....yg ana nk trgelaknya wktu f1 tu yg 8 org ni x sehaluan lngsung...masing2 ada saja x puas hati...salah seorg dri kwn ana ni ketua kelas wktu tu..dah nama ketua kls semua ckp dia semua x mau dgr..pakat nk bantah ja....sampai ada satu hari tu sampai dia nangis(azrin minta maaf nah bg ang nangis dlu).....mcm2la bnda yg jd, mcm2 yg jadi tu yg bg seronok....


ana pun x sangka jga kami akan jd kwn rapat memandangkan kami 'musuh' dulu...itulah kuasa Allah ada cinta dlm pergaduhan hehe.....
Kami mula rapat waktu kami f2...semua dah mature ckit tu la jd baik(hehe perasann)...kami satu 'geng' duduk kat meja bhgn tgh kls ,mmg kami conquer kls.....Dri situla mula lahirnya cinta,kasih sayang dan ukwah kami...Semoga ukwah kami diberkati dan dirahmati Allah dan akan berkekalan sehingga ke syurga....Semuanya dengan izinNya.....
Ni je nk kongsi nk pi sambung buat homework plk....

sblm itu ini utk kwn2 ana, walaupun korang x bc tapi ana yakin hati korang mesti akan merasakan sesuatu yg sedang sampai kat korang walaupun korang x dpt scra zahir......ini sbgai cinta dn kasih ana kpd koranng....ni saja yg mampu ana tuliskan utk korang walaupun ayat lintang pukang (sbb ana bkn sasterawan so maaf ats ayat yg x berapa indah ni)....



Sahabat,

maafkanku sekiranya kau merasa aku melupakanmu krna sikapku trhadap mu,

aku bkn sengaja melakukan itu,

aku cuma tdk mahu kau kecil hati dgn ku.

sahabat,

aku mencintaimu aku menyayangimu walaupun aku tidak pernah mengungkapkannya di hadapanmu,
bkn aku malu ingin ungkapkannya tpi kasihku padamu x dpt diungkap dgn kata-kata,
sahabat,
aku sentiasa sedia utk mndgr segala luahan hatimu walaupun kau ingin sentiasa mengulanginya,

sahabat,

terima kasih krna membimbing aku selama ini,
kau menunjukkan ku jln yg lurus tika aku terkandas,

kejujuranmu kepadaku telah membuka mataku agr aku muhasabah mnjdi insan yg lebih baik,
trima kasih sahabat,
Walaupun kau telah bnyk berkorban utkku namun masih ada satu perkara lg yg ingin ku pinta darimu,

aku harap kau tidak keluh mendgrnya driku krna telah bnyk yg ku pinta drimu,

Apa yg aku pinta smga ia mnjd apa yg kau pinta juga sahabat,

aku pinta kau akan terus bersamaku ,membimbingku di jln Allah,

aku pinta kau akan bersamaku di syurga,
aku ingin menjadi temanmu yg tidk akan kau lupa,

sebelum apa yg aku pinta darimu mnjd kenyataan,

aku ingin memohon kpd Allah agr makbulkan dn perkenankan apa yg aku pinta drimu,

kerna kpd Allah sajalah kita mampu berserah agr hubungan kita kekal hingga SyurgaNya...
maaf dan terima kasih yg mampu kuucapkan padamu sahabat,teman,sodiki.. amin..amin..amin ya rabbal alamin....

Semoga Allah melindungi dan permudahkan segala urusan teman2....






note: sdikit coretan hati yg rindu pd temannya yg jauh dri pndngn(muuaaahhh nangis).....

salam hambaAllah..

Rindu Gila!!!!

]

Bismillahirrahmanirahim.....
Segala Puji bg Allah...


hehe..arini tulis smpai dua entri...x ngantuk lg n x tau nk buat apa so rs seronok plk nk tulis ni...
sebenarnya entri ni x da apa2 sgt..cuma nk tulis yg hati ni rindu sgt kat kwn2 ana yg dah lama x jumpa....tmbh2 bila dgr crita kwn ana yg jauh dgn ana ada masalah...tpi ana x da kuasa nk tolong dia....mmmuuuuaaahh sedihnya....rs mcm nk lari pergi peluk diaorg skrg juga....tpi x bleh.... Baru tgk gmbr diaorg (gmbr reunion kami cuti yg lalu ..) sedih nk nangis..... ana nk crita ckit psl kwn2 ana...ana ada 8 org kwn baik,best friend,kwn karib n mcm2 lg nama la...mesti org akn fikir awat la ramai sgt best friend ana ni...Alhamdulillah rezeki dri Allah... 8 org kwn tpi 8000 kerenah..mcm2 kalau nk crita pnjg sgt....tpi ana crita ckit je la.... kami brkwn sjk f1, tpi bkn rapat trus dri f1....yg ana nk trgelaknya wktu f1 tu yg 8 org ni x sehaluan lngsung...masing2 ada saja x puas hati...salah seorg dri kwn ana ni ketua kelas wktu tu..dah nama ketua kls semua ckp dia semua x mau dgr..pakat nk bantah ja....sampai ada satu hari tu sampai dia nangis(azrin minta maaf nah bg ang nangis dlu).....mcm2la bnda yg jd, mcm2 yg jadi tu yg bg seronok....


ana pun x sangka jga kami akan jd kwn rapat memandangkan kami 'musuh' dulu...itulah kuasa Allah ada cinta dlm pergaduhan hehe.....
Kami mula rapat waktu kami f2...semua dah mature ckit tu la jd baik(hehe perasann)...kami satu 'geng' duduk kat meja bhgn tgh kls ,mmg kami conquer kls.....Dri situla mula lahirnya cinta,kasih sayang dan ukwah kami...Semoga ukwah kami diberkati dan dirahmati Allah dan akan berkekalan sehingga ke syurga....Semuanya dengan izinNya.....
Ni je nk kongsi nk pi sambung buat homework plk....

sblm itu ini utk kwn2 ana, walaupun korang x bc tapi ana yakin hati korang mesti akan merasakan sesuatu yg sedang sampai kat korang walaupun korang x dpt scra zahir......ini sbgai cinta dn kasih ana kpd koranng....ni saja yg mampu ana tuliskan utk korang walaupun ayat lintang pukang (sbb ana bkn sasterawan so maaf ats ayat yg x berapa indah ni)....



Sahabat,

maafkanku sekiranya kau merasa aku melupakanmu krna sikapku trhadap mu,

aku bkn sengaja melakukan itu,

aku cuma tdk mahu kau kecil hati dgn ku.

sahabat,

aku mencintaimu aku menyayangimu walaupun aku tidak pernah mengungkapkannya di hadapanmu,
bkn aku malu ingin ungkapkannya tpi kasihku padamu x dpt diungkap dgn kata-kata,
sahabat,
aku sentiasa sedia utk mndgr segala luahan hatimu walaupun kau ingin sentiasa mengulanginya,

sahabat,

terima kasih krna membimbing aku selama ini,
kau menunjukkan ku jln yg lurus tika aku terkandas,

kejujuranmu kepadaku telah membuka mataku agr aku muhasabah mnjdi insan yg lebih baik,
trima kasih sahabat,
Walaupun kau telah bnyk berkorban utkku namun masih ada satu perkara lg yg ingin ku pinta darimu,

aku harap kau tidak keluh mendgrnya driku krna telah bnyk yg ku pinta drimu,

Apa yg aku pinta smga ia mnjd apa yg kau pinta juga sahabat,

aku pinta kau akan terus bersamaku ,membimbingku di jln Allah,

aku pinta kau akan bersamaku di syurga,
aku ingin menjadi temanmu yg tidk akan kau lupa,

sebelum apa yg aku pinta darimu mnjd kenyataan,

aku ingin memohon kpd Allah agr makbulkan dn perkenankan apa yg aku pinta drimu,

kerna kpd Allah sajalah kita mampu berserah agr hubungan kita kekal hingga SyurgaNya...
maaf dan terima kasih yg mampu kuucapkan padamu sahabat,teman,sodiki.. amin..amin..amin ya rabbal alamin....

Semoga Allah melindungi dan permudahkan segala urusan teman2....






note: sdikit coretan hati yg rindu pd temannya yg jauh dri pndngn(muuaaahhh nangis).....

salam hambaAllah..